Google Analtytics

19 Nisan 2010 Pazartesi

Son Haberler :)

KÜL KIYAMETİ

Kül kıyametinde son duruma göre kül bulutları bizim buraları pek de etkilemeden hayatımızdan çıkıp gidecekmiş.

Yazılması , okunması, hatırlanması bile zor olan "Eyyafyallayöküll"
sadece şu hafta içerisinde Barcelona, Roma seyahatlari yapacak olan arkadaşlarımı etkilemekle kalmadı aynı zamanda 1 ay sonraki Berlin seyahatimi planlayan bendenizi de iptal korkusuyla baya bir sarstı!

Neyse ki sessiz ve derinden gelen bu tehlikeli pufidikler yokolmak üzereymiş.

Türkiye Meteoroloji Müdürlüğü'nün bu açıklamasına güveniyoruz ve bizi en kısa zamanda tatillerimize , binbir güçlükle biriktirilen paralarla  ya da millerle aldığımız biletlerimizle gideceğimiz ülkelerimize kavuşmayı diliyoruz :)


THY MİL ŞOKU...

Ne gibi bir şok olabilir diyeceksiniz ama 2 yıldır sahip olduğum Shop&Miles hesabımla deliler gibi bütün kampanyaları ,ortak alışveriş noktalarından artı mil kazanımını takip ettiğim için , elde ettiğim 20000 milin bendeki değeri paha biçilemez. Ama ne yazıkki bu milleri HARCAYAMIYORUM!

Çünkü nasılsa temmuz ayında planladığım güzelim Lizbon tatilim için özenle biriktirdiğim millerim "mil kontenjan doluluğu" sebebiyle harcanamadı!
3 ay olmasına ve Lizbon'un Avrupa 'nın belki en popüler yerlerinden olmamasına rağmen bu kadar kontenjan doluluğunun ne anlama geldiğini anlayamadığımdan bu kez Kasım ayında İstanbul- Newyork gidiş dönüş için ödül bilet sorgulattım.
Fakat bu kez de mil kontenjanının dolu olduğu gerçeğiyle karşılaştım. Yani 7 ay önceden gitmek istediğim yere millerimle gidemiyorum.

Şimdi mil biriktirmek bu kadar zorken hele bir de ödül millerinizle aldığınız her bilete Avrupa için 150 küsür,Amerika içinse 400 küsür TL vergiler öderken , THY yetkilisinin bana yer garantili uçuş için 90000 mil teklif etmesi beni çileden çıkardı!

Yani 2. bi değişikliğe kadar anlaşılan ben millerim olmasına rağmen hiçbir yere uçamayacağım. Umarım THY en kısa zamanda her ülke için artık 1 kişi olduğuna inandığım ödül bilet kontenjanını bir an önce arttırır da biz de ödül millerimizle bilet alma hak ve özgürlüğümüze kavuşuruz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder